czwartek, 19 marca 2015


Na wstępie warto byłoby się przedstawić i wyjaśnić czemu mógłby służyć ten blog...

Niestety nie jest łatwo opisać samego siebie, więc może na początku wyjaśnię swoją obecność na tej stronie.
Ludzie są różni. Jedni bywają nieśmiali, smutni, przygnębieni, a inni uśmiechnięci, weseli, pewni siebie, odważni. Takich cech jest wiele. Jednak nie one czynią nas, a my nadajemy im wartość w naszym życiu. Czy można to zmienić? Obrócić swoje życie o 180 stopni, osiągnąć coś w życiu, być szczęśliwym, dumnym z siebie?
Na ogół, od kiedy pamiętam jestem osobą leniwą, powolną, która po jakimś czasie zaczęła negatywnie spoglądać na otaczający ją świat. W wieku nastoletnim doszły oczywiście kompleksy, wahania nastroju. Niestety nie było mi dane zająć się tym w odpowiednim czasie. Z czym to się wiąże? Do teraz nie potrafię nabrać pewności siebie takiej jak kiedyś. Nie umiem cieszyć się w pełni tym czym chcę się radować. Czuję pustkę, żal, smutek. Dlaczego? Nie wiem.
Zawsze byłam osobą komunikatywną, przyjazną, uprzejmą, empatyczną. Czuję się tak jakby moje wartościowe cechy zwyczajnie wyparowały. Mam wiele myśli w głowie, dzięki czemu lubię dyskutować, ale powoli zaczynam myśleć mniej logicznie i zamykam się w sobie.

Chciałabym być dumna ze swojego życia, uczynić coś wartościowego, zadbać o siebie, a dzięki temu pozbyć się kompleksów i wszelkich negatywów. Mam już dość takiego podejścia.

Ostatnio wiele czytam o zdrowej żywności, a nawet staram się to włączyć w codzienność. Częste bóle, zmęczenie, rozkojarzenie. Ile można tak żyć?

Chcę zacząć normalnie żyć, być szczęśliwa.

Po to jest ten blog. Niech moje notatki dadzą coś pozytywnego - mnie, a może i innym.
Niech będzie on pewnego rodzaju motywacją do działania.


Kilka informacji o mojej osobie:

Mam 20 lat. Mieszkam na północy kraju. Szkołę średnią skończyłam rok temu. Miesiąc temu zdecydowałam zapisać się do szkoły policealnej, aby moje życie nie stało w miejscu. Na tą chwilę nie pracuje, więc mam o wiele więcej wolnego czasu (który warto byłoby pożytecznie spędzić).
Nie wiem co chcę robić w życiu. Mam bardzo dużo pomysłów, ale nie potrafię zdecydować się na żaden z nich.

Zainteresowania? 
Uciekły, razem z moją osobowością. Kiedyś grałam na gitarze sporo czasu, byłam w chórku szkolnym, ćwiczyłam sztuki walki, byłam wolontariuszką, a w podstawówce lubiłam koło teatralne.
Często spotykałam się ze znajomymi i chodziłam na koncerty. Muzyka była nieodłączną częścią mojego życia.

PLANY
Chciałabym sporządzić listę, dzięki której będę dążyła do przodu. Chciałabym odżywiać się zdrowo, poprawić swoją sylwetkę, oczywiście co najważniejsze zacząć inaczej myśleć. Mam tu na myśli pozbycia się swoich nawyków. Chciałabym także pozbyć się nałogu (papierosy). To jedynie parę kwestii. Wszystko w swoim czasie.

Najważniejsze w tym wszystkim to pozytywne myślenie i nadzieja na lepsze dni. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz